عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بردیا در ارتکند

1392/3/16 22:15
نویسنده : مامانی
490 بازدید
اشتراک گذاری

آقا آقاها....

              پسرپسرا...

                            جیگر طلا.....

سلام.خوبی نفس مامانی؟بزار یه چیز جالب برات بگم:

چند روز پیش برات بستنی یخی یا به زبان گیلکی ایسکمو ، درست کردم.شمام با روشهایی که خیلی خوب بلدی اغفالم کردی وبستنی به دست رفتی کوچهتا در کنار به قول خودت دوستات باشی.منم مشغول کارام شدم.چند دقیقه بعد برگشتی و با خوشحالی  گفتی که : من همه ی بستنیمو خوردم.به همه ی دوستامم دادم.من میگم : مامانی چطوری بهشون دادی؟؟ و تو میگی : خیلی راحت. یه لیس من ، یه لیس پوریا ، یه لیس سهیل و یه لیسم پرنیا...عاشق دوستاممهاج و واج فقط نگات میکنم.حالا این کار رو همون بردیایی کرده که دهنی من و باباشو نمیخوره

حالا دیروز و پریروز...

صبح سه شنبه ما با عمه معصوم ، عمه مریم ، عمه عاطفه و خانواده شون و مادر جووووووون رفتیم ارتکند.ارتکند اسم یه آبشار فوق العاده زیباست در راه کلات.خیلی خیلی به همه مخصوصا شما خوش گذشت.شب همونجا توی چادر خوابیدیم و صبح رفتیم به ابشار و سد زاوین .اونجا هم خیلی قشنگ بود و کلی کیف کردیم.تو راه برگشت یه جایی واستادیم و ماشینارو شستیم که آب خیلی سردی داشت و من دستاتو گرفتم  و رفتی توی آب و کلی از خوشحالی جیغ کشیدی.موقع برگشت از ساعت حدود پنج شما خوابت برد و ما رفتیم خونه مادر جون شام خوردیم و برگشتیم خونه و شما همچنان خواب بودی تا صبح .معلوم بود که حسابی خسته بودی آخه کلی با مصطفی بازی و شیطونی کردی.حالا چند تا عکس :


بردیا و مصطفی بردیا و مصطفی

ابتدای مسیر آبشار

بردیا و بابابردیا و مامی

بردیابردیا

اینجا بردیا و بابایی قایم شدن تا مارو بترسونن

بردیابردیا

بردیا

بردیابردیا

ما سه تاما سه تا

 

بردیابردیا

بردیابردیا

اینم یه عکس دسته جمعی کنار آبشار اصلی

بردیا

الان که دارم مینویسم کنارم نشستی و یکسره سوال پیچم میکنی.واقعا بعضی وقتا نمی دونم چی جواب بدم............دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان علی مرتضی
17 خرداد 92 1:34
سلام عزیزم خوبین ؟بردیای مهربونم خوبه؟عزیز دلم چقدر مهربون رفته به دوستاش بستنی داده خدا برات حفظش کنه با این قلب مهربونش
متین من
17 خرداد 92 2:26
اخی چقدر تو مهربونی ولی خدای نکرده مریض میشی گل پسری همیشه شاد باشی درکنارخانوادت جای قشنگی رفتین تفریح بوووووووووووووس
مامان مهدیار
17 خرداد 92 3:35
سلام بردیا جووووووون

خاله فدای مهربونیت بشم که انقدر با محبت به دوستات بستنی دادی

عزیم ایشالله همیشه خوش باشی

مامانی بردیا جونو از طرف من و مهدیار ببوس


ممنون خاله جون
الهام مامان علیرضا
17 خرداد 92 13:01
سلام عزیز خاله منم کلات رفتم خیلی قشنگه ما هم اصالتا خراسانی هستیم مامانی این گل پسر خیلی نانازه
مسیحا
17 خرداد 92 13:02
سلام ممنون که به وب من سر زدین ، خوشحال میشم با هم دوست بشیم ، بگین با چه عنوانی با افتخار لیتکتون کنم؟
مامان آرتین
17 خرداد 92 13:31
سلام ،عید مبعث مبارک. ممنون که به ما سر زدید.با کمال میل لینکتون کردم.
مامان ایدین
17 خرداد 92 15:11
سلام عزیزم چه عکسای قشنگی منم لینکتو ن میکنم
فهیمه مامان سینا
17 خرداد 92 15:20
چه جای خوشگلی رفتین...
تولدشم پیشاپیش مبارک
فکر کنم اون موقع ما مشهد باشیم دیگه...ایشالا میبینیمتون


ممنون...ایشالا
مامان تارا و باربد
17 خرداد 92 18:37
سلام گلم خوبی ایشالا همیشه به گردش و تفریح و شادی چه عکسایی گذاشتی آدم دلش می خواد بزنه به کوه و دشت شاد باشید همیشه ببوس اون گل پسرو
فائزه مامان آیلین
17 خرداد 92 19:56
سلام بردیا جونم لینکت کردم عزیزم منم لینک لطفا عسلم
مامان زینب
17 خرداد 92 22:18
سلام ممنون از حضور گرمتون . شما لطف می کنید اگه مارو لینک کنید من هم با افتخار شمارو لینک کردم
فاطمه
18 خرداد 92 0:50
سلام عزیزم ماشالله چه پسر بلایی داری خدا حفظش کنه ممنون که سر زدی با کمال میل لینکت کردم . خوشحال میشم لینک کنید.
مامان مانی
18 خرداد 92 1:03
سلام ممنونم به ما سر زدی شما هم پسر ناز و قشنگی داری خدا براتون حظش کنه و همیشه شاد و سرحال باشه و همیشه به گردش و تفریح با تبادل لینک هم موافقم
زهرامامانه ایلیا جون
18 خرداد 92 5:47
سلام عزیزم خوبی خوشحال شدم بهم سر زدید و با تبادل لینک موافقم با نام شیرین تر از عسل لینکم کن و بگو با چه نامی لینکت کنم اهل شمال کشور هستید
فرزانه مامان آرین مهر
18 خرداد 92 6:13
سلام ممنون که به وب ما سر زدید ماشالله بردیا جون هم خیلی نازه خدا حفظش کنه میبوسمش .من شما را لینک کردم بازم ممنون
زهره مامان آریان
18 خرداد 92 6:32
چه بستنی خوردن در جمع دوستانشون. خب مامانی بردیایی ما بس که مهربونه بستنیشو به همه داده.خدا حفظش کنه
زهره مامان آریان
18 خرداد 92 6:33
همیشه به تفریح و گردش.چه جای قشنگی.امیدوارم همیشه خوش باشید.
زهره مامان آریان
18 خرداد 92 6:34
تولدت پیشاپیش مبارک.
مامان عرفان
18 خرداد 92 8:00
چشم حتما . خوشحال ميشم اگه لينك بشم و با كمال افتخار شما را لينك خواهم كرد . از دوستي با شما هم خيلي خوشحال ميشم . مرسي .
مامان عرفان
18 خرداد 92 8:01
وب عالي داريد
پگاه مامان آرتین
18 خرداد 92 9:10
عزیزم همیشه خوش باشید.خوشحالم که شما هم اهل طبیعت وگشت وگذارید.لباس قرمزخیلی بهش میاد.ببوسش
نگار
18 خرداد 92 11:37
به به چه جاي قشنگي . ايشالا هميشه خوش باشين . برديا جان هم خيلي نازه . ماشالا خودت هم كه خانومي .
مامان علی
18 خرداد 92 11:41
ماشاالله چه گل پسری خدا حفظش کنه بردیا جونی مراقب خودت باش خاله جون مریض نشی
مامان ایمان جون
18 خرداد 92 12:03
به به چه بستنیییی خوردی بردیا جووون! خوب بدون ما خوش میگذرونین عکسها خیلی قشنگه,همیشه به گردش و ددر و تفریح و کوه و ارتکند و....... راستی به مسابقه وبلاگی دعوتت میکنم.رد نکنی وگرنه
راحله
18 خرداد 92 17:01
واااااااااااااای خدای من یه عالمه خندیدم از کارش داداشی منم وقتی کوچولو بود از این کارا میکرد پس شما گیلانی هستین؟ منم الان ساکن گیلانم ولی مامانم اینا تهرانن. چقدر این ابشار قشنگه یه جورایی منو یاد تنگه واشی انداخت همیشه به گردش
پرهام ومامانش
18 خرداد 92 23:58
زهرامامانه ایلیا جون
19 خرداد 92 16:03
مرسی عزیزم چشات ناز میبینه بک گراندم همسری درست کرده گلم
ابجی (آرمان)
21 خرداد 92 1:49
چه عکسای قشنگی. ایشاالله همیشه به گردش
مامان روژینا
21 خرداد 92 15:02
واااااااااااااااااای چقدر بانمکه این بردیا کوچولو بستنی خوردنش خیلی جالب بود به به چه جاهای صفایی رفتین دوستم منم می خوامایشاا... همیشه برید گردش و کیف کنید بردیا جونم و بمااااااااااااچ
رضوان مامان رادین
22 خرداد 92 0:36
ای جونم بردیای سخاوتمند خاله که به همه دوستاش بستنی داده
mamane m@ni
23 خرداد 92 23:56
مامانی شمالی هستید؟؟؟آخه منم شمالیم
الانم دلم خیلی خیلی اسکمو می خواد.


آره عزییزم
عمه مریم
27 خرداد 92 10:34
سلام بردیا جون. تبلودت مبارک


ممنون عمه جوووووووووووونی