عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

مسابقه

1392/3/18 20:23
نویسنده : مامانی
434 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی از این مسابقه ها خوشم نمیاد ولی وقتی جاری دعوتت میکنه فقط باید بگی : چشم ...

1-بزرگترین ترس در زندگی: بیخود و بیجهت میترسم سرم هوو بیاد

2-اگه 24ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

میرفتم  کنسرت شجریان

3-اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزو بین5الی12حرف رو داشته باشه اون آرزو چیه؟   

مامانم اینا مشهد زندگی کنن

4-از بین سگ,اسب,پلنگ,عقاب و گربه کدوم رو دوست داری؟ اسب

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟

حنا   چوبین بنر فردی

ممول   گربه سگ هایدی و ...

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ 

  قیمه

7-اولین واکنش موقع عصبانیت؟داد و  فریاد

 

8-با مرغ ,دریا,اورانیوم و خسته جمله بساز

مرغ دریا هم از اورانیوم هسته ای ما خسته شد

9-دو بیت شعری که خیلی دوست داری.من شعر زیاد دوست دارم اما شعری که این روزا سر زبونمه:

دل و جانم به تو مشغول و نظر باچژ و راست    تا ندانند  حریفان که  تو  منظور  منی

 

10-اگه بتونی با تونل زمان به یه روز از زندگیت در حال,آینده و یا گذشته برگردی به کدوم روز برمیگردی؟

روزبیست و سوم اردیبهشت 85 که اولین بار با شوشو خانم حرف زدمو روز تولد فرشته کوچولوم بردیا

11-چه رنگی هستی؟آبی آسمونی...عاشق آسمونم

12-اگه قرار باشه از ایران بری کجا میری؟ سوئد...ایتالیا...

13-بهترین اس ام اس تو باکس گوشیت؟

دلم برای لمس نگاهت بیتابی میکند...به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم

14-اگه قرار باشه سه تا از آشناهاتو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر کی هستند؟  

دختر خاله زهرام..دوستم زهرا  و دوستم سودابه

15-اگه قرار بود کسی رو ملاقات کنی چه کسی؟

مامانم چون ازم دوره و دلم براش تنگ شده.

16-اگه قرار باشه یه لغت از زندگیت حذف کنی اون چیه؟

مرگ...درد

17-اسم دیگه وبلاگت؟عاشقانه های مامان و بابایی برای بردیایی

18-خودتو شبیه چه میوه ای میدونی؟انار 

19-سه خصوصیت اخلاقی بدت چیه؟ زود جوش آوردن...زود اعتماد کردن...زود وابسته شدن..

20-کاشکی......

کاشکی مجبور نبودم بدون شوشو خان برم شمال..

و حالا من سه تا از دوستامو دعوت میکنم به این مسابقه:

مامان سینا جون

مامان علی مرتضی جون

مامان مهدیار جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

قالب و تقویم کودکانه
18 خرداد 92 16:46
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
راحله
18 خرداد 92 16:56
سلام مامان بردیا جون جوابات خیلی جالب بودن منم مثل شما از مامانم دورم خیلی سخته خیلی
راحله
18 خرداد 92 16:57
راستی با کمال میل لینکتون میکنم ممنون که به ما سر زدی
بتی مامی ناتان
18 خرداد 92 17:14
خیلی خوشم اومد بامزه بود ههههههههههههه مرسی به ما سرزدین باتبادل لینک موافقم
فاطمه
18 خرداد 92 22:49
سلام مامان بردیا ممنون ک وبلاگم رو دیدید خدا پسرتونو حفظ کنه وبتون هم خیلی جالبه
زهرامامانه ایلیا جون
19 خرداد 92 16:14
عزیزم یه سوال این بک گراندی که گذاشتیم به نظرت قشنگ امده اخه فکر میکنم که صفحه رو شلوغ کرده نظر شما چیه
زهرامامانه ایلیا جون
19 خرداد 92 19:27
مامانی مارو هم تولود دعوت کنی هااااا تولودش مبارک
مامان مهدیار
20 خرداد 92 1:22
سلام عزیزم ممنون بابت دعوتت کلی به جوابه اولین سوالت خندیدن دختر
مامان عرفان
20 خرداد 92 8:15
در مورد گزينه 1نگران نباش خانومتر و مهربونتر از شما كي پيدا ميشه؟
در مورد گزينه 2 من هم باهات ميام
در مورد گزينه18 از نوع شرين اش هستي
در مورد گزينه 20 چرا مجبوري بري؟؟؟؟


کی بهتر از شما...شوهرم پایان نامه داره
مامان آرتین
20 خرداد 92 9:31
سلام حواب هاتون جالب بود.ممنون که به ما سر زدید
مامان حمید کوچولو
20 خرداد 92 13:06
سلام بردیا جون شما با افتخار لینک شدید
الهام مامان علیرضا
20 خرداد 92 13:47
جالب بود
zohre,mamane kiyan
20 خرداد 92 14:26
سلام مامی بردیا جون چه پرنس نازی خدا نگهش داره شما با افتخار لینک شدید
مامان ایمان جون
21 خرداد 92 9:33
آفرین جاری خوب و حرف گوش کن جوابات جالب بود مخصوصا اولی آخه چراااااااااااااا؟
مامان عرفان
21 خرداد 92 12:15
برا گزينه 5 : عزيزم . من هم كارتون زياد دوست دارم .
مامان روژینا
21 خرداد 92 15:04
دوست جون چقدر بده که از مامانت دوری جوابات خیلی خوب بود افرین دوستم
رضوان مامان رادین
22 خرداد 92 0:34
در مورد گزینه 1 مطمئن باش هیچ کس بهتر از شما شایستگی همسریه همسرتونو نداره...خودمم نفهمیدم چی شد...همسر همسر شد
مامان کوثری
22 خرداد 92 23:41
خیلی جالبه این سوال ها میتونیم خصوصیات همدیگه رو براحتی بفهممیم تازه خیلی جاها کمی هم میخندیدم از جواب ها
ارغوان
23 خرداد 92 0:52
رمز رو که میخواستین، براتون خصوصی فرستادم
مامان حنانه زهرا
24 خرداد 92 21:07
جواباتون خیلی قشنگه اگه امکانش هست مارو بلینکین مواظب گل پسرمونم باشین