عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

نظر سنجی

1392/4/1 22:54
نویسنده : مامانی
626 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف نگار جون مامان آقا عرفان به نظرسنجی دعوت شدم...

                                   1 -اگر ماهی از سال بودم؟

اردیبهشت

 2-اگر روزی از هفته بودم؟

همیشه عاشق چهارشنبه ها بودم.چون کلاس خط داشتم.

3-اگر عدد بودم؟

20...وقتی شاگردام میگیرن.

4-اگر نوشیدنی بودم؟

چای

5-اگر ثواب بودم؟

سرپرستی همه بچه های کار.

6-اگر درخت بودم؟

یه درخت بزرگ جنگلی.از اینا که چترشون بازه بازه.

7-اگر میوه بودم؟

انار

 8-اگر گل بودم؟

فقط نرگس شیراز

 9-اگر آب و هوا بودم؟

معتدل...هوای گیلان 

 10-اگر رنگ بودم؟

آبی آسمانی

11-اگر صدا بودم؟

صدای رودخونه

12-اگر پرنده بودم؟

کبوتر

13-اگر فعل بودم؟

می توانم

 14-اگر ساز بودم؟

سه تار

15-اگر عضوی از بدن بودم؟

 قلب

 16-اگر بخشی از طبیعت بودم؟

 درخت...رود

17-اگر یک حس بودم؟

دلهره ی سر عقد

دوست جوونایی که دعوت میکنم:

مامان آریان جووووون

مامان ناتان جووووون

مامان هوراد جووووون

و......ارغوان عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بتی مامی ناتان
1 تیر 92 17:32
مرسی که دعوتم کردین خیلی جالبه
ارغوان
1 تیر 92 20:47
چه بازی جالبی!ما هم دلمون میخواد این بازی رووووو خب
نگار
2 تیر 92 8:41
مرسي گلم كه دعوتم را قبول كردي و شركت كردي .
نگار
2 تیر 92 8:45
دلهره سر عقد . چه جالب خانومي . اگه دلهره بودي ميرفتي تو قلب عروس خانومها يا آقا دادمادها كه به دلهره شان بندازي عزيزم .
نگار
2 تیر 92 8:45
ايشالا كه هميشه بتواني .
نگار
2 تیر 92 8:46
اي خطاط كمي از هنرت را به ما بنما.
نگار
2 تیر 92 8:47
بچه هاي كار چيه عزيزم من كه سردر نياوردم . اما به هر حال خدا قبول كنه .
نگار
2 تیر 92 8:49
عزيزم . مهربونم . اي كه هميشه از موفقيت شاگردهات خوشحالي . خانومي شما معلمي يا استادي ؟



معلم گلم
نگار
2 تیر 92 8:50
نرگس شيرازي كه معجزه طبيعته .به به . چه قدر هم با سليقه اي خانومي .
نگار
2 تیر 92 8:52
اي آبي آسموني. اي صداي رودخونه . اي سه تار .اي قلب (اون هم از نوع مهربونش) .اي درخت. اي رود. حالا بگو ببينم چرا ارديبهشت را دوست داري ؟؟

چون دنیا مثه بهشت میشه...
زهره مامان آریان
9 تیر 92 7:50
این سولاش احتیاج به فکر کردن داره.ممنون که دعوتم کردی دوست جونم.حتما سر فرصت منم می نویسم
mamane m@ni
25 تیر 92 16:21