عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

سلام...سلام...

1393/1/29 18:42
نویسنده : مامانی
832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم...نفسم...عشقم...همه ی زندگیم..

سلام دوستان مهربان و گلم...

وای چقدر حرف دارم از کجا بگم...چی بگم...نمی دونم...همچنان بی اینترنتیم و واقعا بد دردیه.خیلی دلم واسه دوستای گلم و نی نی های نازشون تنگ شده.واسه از بردیا گفتن هم که دیگه نگین....انارم...انار شیرینم توی خونه ی جدید همه ی کاراشو خودش انجام میده.صبح زود بیدار میشه .خودش جیش میکنه و مسواک میزنه و صورتشو میشوره.برای بیرون رفتن هم خودش لباساشو میپوشه و آماده میشه.یه دوست جدید هم پیدا کرده به اسم آقا علیرضا که تقریبا همسنشه و همسایه روبه رو مون و توی طبقه خودمونن.که کلی با هم دوستن و بازی میکنن....من الان خونه ی عمه عاطفه ام و وقت برای مفصل نوشتن ندارم.بازم میام.دعا کنین زود نتمون وصل بشه.مارو فراموش نکنین و ببخشید که نمیتونم بهتون سر بزنم...در ادامه عکسای ماه پسرمو میذارم هرجا شد توضیح میدم که مال کجاست و اگه توضیح ندادم خودتون تشخیص بدین دیگه...عکسا خیلی زیادن...

سال تحویل...

بردیا

بردیا

رنگ کردن تخم مرغ...

بردیا

خسته بعد از عید دیدنیهای فراوان...

بردیا

وباز هم موزه میراث روستایی...

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

دریا...با عمو ایوب من...دوست جون بردیا..

بردیا

بردیا

بردیا

اینم دوتا رنگین کمون.برای تو...

بردیا

بردیا با چکمه بابا جون...

بردیا

اینم سیزده بدر....این دوتا عکس مسیر رفتنمون به سیزده بدر.از روی همین نردبونا رفتیم سیزده بدر

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا و مامان جوووووووون

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

بردیا

اینم شوشوخان عشق همیشگی من همیشه پای منقل...نیشخند

بردیا

اینم گلای مورد علاقه من تقدیم به خود خود تو...

بردیا

عاشقتم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان حنانه زهرا
29 فروردین 93 23:33
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . روز زن مبارک
مامان حنانه زهرا
29 فروردین 93 23:34
سلام گلم.سال نومبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشین. بردیا جون گلم از طرف من ببوسین.ماشالله خیلی خوشتیپ شده
مامان حنانه زهرا
29 فروردین 93 23:40
خصوصی گلم
فرزانه مامان آرین مهر
30 فروردین 93 16:58
خدا رو شکر که خوبید میبوسم بردیای عزیزم رو ایشالله که مشکل بی اینترنتی هم حل بشه
مامان مانی
30 فروردین 93 19:11
قربون پسری برم معلومه حسابی بهتون عید خوش گذشته ایشاا.. همیشه شاد باشید راستی روزت مبارک مادر مهربون
مامان کارن
31 فروردین 93 11:23
به به چه پست قشنگی عالی بود ایشالا که همیشه خوش باشین
مامان کارن
31 فروردین 93 11:25
من عاشق اون موزه شدم باید حتما بیام اگه اشتباه نکنم تو پستای قدیمی گفتین که تو جنگل سراوانه درسته؟؟؟؟
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:37
به به عجب عکسایی................. چه جای باصفایی...................... چه سفره ای...... چه گل پسری سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشین..... ببوس بردیا جون رو
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:38
من بدهکار توام ای مادر همه جانی که به من بخشیدی لحظاتی که برای امن من جنگیدی و بدهکار توام عمرت را روزهایی که ز من رنجیدی اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی من بدهکار توام ای مادر!
مامان عرفان
3 اردیبهشت 93 9:42
به به چه جاهاي خوبي . چه عكس هاي خوبي . چه سيزده بدر خوبي . چه پسر خوبي .چه موزه ي خوبي . چه منظره هاي خوبي . چه درختهاي خوبي . و در نهايت چه كبابهاي خوبي
مامان بابای الیسا
3 اردیبهشت 93 12:30
سلاااااااااااااااااام عزیزم امیدوارم همیشههههههههههههههههههه شادو سلامت باشی و بهت خوش بگذره نازدونه
مامان ایمان جون
4 اردیبهشت 93 11:26
به به چه جاهای باصفایی رفتین همیشه به گردش , عکسا خیلی قشنگ و باحال بودن
مامان آریان
6 اردیبهشت 93 0:33
چقدر باصفاست اونجا.همیشه خوش باشین. ماشالله بردیاجون مرد شدی خیلی عکسات ناز شده
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 15:24
همیشه خوش باشی مامان بهمراه خانواده گلت
مامانی کسرا
9 اردیبهشت 93 22:17
به به چه عکسای قشنگی انشالله همیشه خوب و خوش باشید
مامان سید عرشیا
12 اردیبهشت 93 17:08
چه قدر عکس .ماشالله . چه جای باحال و دیدنی. بردیا جون هم ماشالله خودش لباس می پوشه و معلومه که کامل مستقل شده. آفرین .
مامان علی مرتضی
14 خرداد 93 16:33
به به اینقدر دوس دارم این موزه روببینم این همون موزه ای هست که گفتی نزدیک پلیس راه رشت تهرانه؟ واقعا از نردبون رفتین سیزده بدر بعد چرا بردیا رو از پل اویزون کردین چه کار وحشتناک وبدی عزیز بردیا چه بهش سخت گذشته بعد این موزه حسابی دارو درختش کم شده من عکساشو دیدم خیلی سبزتر بود قبلا
مامانی مهربون
19 خرداد 93 14:01
سلام عزیزم وبلاگت خیلی زیباست خوش حال میشم بیای تو وبلاگم و نظر بدی