عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

درد دل 19

1392/5/6 17:00
نویسنده : مامانی
490 بازدید
اشتراک گذاری

 پرستوی ناز من...

جونم برات بگه که : امشب قراره راه بیفتیم.میریم خونه مامان جون.بالاخره انتظار اون طفلکا به سر میاد.قراره از مسیر جنگل توسکستان بریم.توی گوگل ارث دیدیمش خیلی قشنگه.البته به مامان جون اینا نگفتیم که امشب راه میفتیم.آخه بابایی به خاطر پایان نامه اش قرار نبود با ما بیاد ولی حالا جلسات دانشگاه تعطیل شده و ما میتونیم با هم باشیم.راح شدم.واقعا نمیتونستم تصور کنم چندین روز بابایی رو نبینم.خیلی خوشحالم هم به خاطر تو هم به خاطرخودم.برای تو جدا بودن از بابایی خیلی سخته .مخصوصا این روزا که تو ییکسره به پاهای بابایی آویزونی و میگی منم با خودت ببر...

 

تازگیها هر چی که دم دستت باشه میبری و پشت مبلها قایم میکنی.کتابا،کنترل ها،خوراکیهات و...هر چی که ببینی.وقتی هم ما دنبالش میگردیم میگی نگران نباشین من یه جایی گذاشتمش...

وقتی کار بدی میکنی میگی: مامانی ببخشید.آخه من حواسم پرته...

یا وقتی داد میزنم که : کی این کارو کرده؟؟

میگی: من نبودم که.من اسمم بردیاست.اونی که این کارو کرده اسمش پردیاست...

هر روز باید دوسه ساعت باهات مغازه بازی و پلیس بازی کنیم.دیروز واسه خودت پاسگاه درست کردی و میگی من رئیس پلیسام.منم دیونه کردی از بس شدم جناب دزد و همکار دزد و همکار پلیس و پلیس ضعیف..یه لحظه که خودت مشغول بودی و منوفراموش کرده بودی رفتم سراغ کامپیوتر.چند دقیقه بعد صدای گریه ریز ریزتو شنید.خوب گوش دادم داشتی با خودت میگفتی: من انقد اینارو دوست دارم.انقد بوسشون میکنم.انقد باهاشون بازی میکنم ولی اینا همش سر کامپیوتر لب تاب....کامپیوتر لب تاب...

این روزا ورد زبونت شده: مامانی واقعا کسی بلد نیست مثل خودت غذا خوشمزه بپزه.هرجاهم که میریم اول در گوشم میگی: مامانی فقط غذای خودت خوشمزه است.غذای اینا خوب نیست...

شیرین زبون من ، الان که سه سال و ده روزته،تمام کلماتی که میشنوی به ذهن میسپری و درست تلفظ میکنی فقط عشق من نمی تونی بگی نشستن...همش میگی نتستن.و تمرین گفتن  این فعل کلی باعث تفریح و خندهات میشه...

فدات بشم عروسکم...

 

 اینم عکست تو جشنواره نی نی وبلاگ...

بردیا

پسرکم امیدوارم همیشه جز برنده ها باشی...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان علی مرتضی
6 تیر 92 16:34
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان مهدیار
6 تیر 92 20:36
مامانی دارم میرم مسافرت برگشتم حتما بهت سر میزنم

رمز


معصومه
6 تیر 92 22:10
عزیزم خدا پسملت رو حفظ کنه نازه واقعا راستی به پسر جاری من سر زدید تا حالا؟اونم بردیاست
فهیمه مامان سینا
7 تیر 92 10:28
سلام تولد گل پسری مبارک...ایشالا 120 ساله شه... حکیمه جون شرمنده نتونستم ببینمتون درگیری مریضی سینا بودم نتم نداشتم با موبایل میومدم ولی نمیشد کامنت بذارم ...ایشالا سفر خوبی داشته باشین ...خصوصی
رضوان مامان رادین
7 تیر 92 15:28
به به همیشه به سفر و گردش...
مهسا مامان نورا
7 تیر 92 22:43
نورا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 190 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. مرسی خاله جونی
لیلا
7 تیر 92 23:50
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
ریحانه(مامان پارسا)
8 تیر 92 7:52
چرا من لینک نیستم
مامان سيد عرشيا
8 تیر 92 9:04
چه پسر نازي. خدا براتون حفظش كنه . من شما را لينك كردم عزيزم
مامان عرفان
8 تیر 92 9:45
عزيزم ايشالا هميشه كنار هم باشيد .
مامان عرفان
8 تیر 92 9:45
راست ميگه ماماني اين آقا بردياست ديگه پرديا نيست كه
مامان عرفان
8 تیر 92 9:46
برديا جون وسايل را يه جايي ميذاره كه شماها گمش نكنيد . اه بيا و خوبي كن !!!
زهره مامان آریان
9 تیر 92 7:44
سفر خوش بگذره. اخههه این جمله ش چقدر جالب بود: من اینقدر اینا رو دوست دارم ... چقدر احساساتشون شیرینه. انشالله خدا حفظش کنه پسرک شیرین زبون
مامان علی مرتضی
9 تیر 92 9:30
سلام مامان بردیای عزیز خوبین؟انشالله که بردیا جز برنده ا باشه پسرم من با کد 234 شرکت کرده به همه ی اهالی صومعه سرا بگو بهش رای بدنراستی خوشبحالتون داریم میرین شمال خوش بگذره سلام برسونین.راجب کامنت قبلی منم بااینکه برای چند نفر فرستادم فقط چندتا چهره تند تند برام رد میشد منم مث شما یکی برام فرستاده بود بیخیال اون کامنت. سفر به خوشی وسلامتی گلم
مامان بهراد
9 تیر 92 14:45
بياين به وبلاگ پسرم به رأي شما نياز داره جشنواره بهار 92 آتليه سها آدرسش تو وبلاگ بهراد جان هست زودي بياين شماره عكس 728 بهراد صحرانورد
مامان حنانه زهرا
11 تیر 92 5:14
سفرخوبی داشته باشی خاله خوش بحالتخداحفظت کنه که اینقدر بانمکی
ریحانه(مامان پارسا)
11 تیر 92 9:01
چرا پیش ما نمیاااااااااااااااااای
الهام مامان علیرضا
11 تیر 92 20:22
سفر خوبی داشته باشید خوش بگذره
مامان تارا و باربد
12 تیر 92 13:31
الهی قربون این پسربامزه با اون حرف زدنش سفر هم حسابی خوش بگذره در کنار عزیزان
فائزه مامان آیلین
12 تیر 92 22:07
سلام عسلم ایشاالله که همیشه خوب و خوش باشی با مامان و بابا. عزیزم من تولد بردیا جونمو تبریک گفتم ولی دیدم نظرمن نبود
پرهام ومامانش
12 تیر 92 23:27
مامان ایدین
14 تیر 92 16:15
بردیا جون خاله عجب عکس خوشکلی داری امیدوارم برنده بشی
ستاره زمینی
14 تیر 92 18:24
سلام خانمی از اشنایی با شما خوشبختم گل پسری را ببوسید.