عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

مامانی بیچاره میشود...

1392/7/13 18:33
نویسنده : مامانی
461 بازدید
اشتراک گذاری

دردانــــــــــــــــــــــــه من...

امروز اومدن بازدید...کجا؟...مدرسه ما...

برات گفته بودم که سیزده تا دانش آموز دارم.امروز داشتم درس میدادم که ناگهان مسئول آموزش ابتدایی وارد کلاسم شد.یه نگاهی به بچه ها انداخت و رو به مدیرمون که همراهش بود گفت : غیر انتفاعیه...با کلاس پنجم ادغام بشه...واینگونه بود که شانزده دختر پنجمی به کلاسم اضافه شد و من به همین راحتی شدم معلم دو پایه....و هر چقدر توی سر خودم زدم و داد و بیدادکردم که بابا این پایه ی ششم به اندازه کافی سنگین وحجیم هست دیگه نمیشه کنارش به پنجمم درس داد ، به خرجشون نرفت که نرفت.

خدا به دادم برسه .امسال فقط باید مبصری کنم.این مسئولین فقط به فکر خودشونن.اصلا ما کارمندارو درک نمیکنن.نمیفهمن که من باید برای بچه خودم و خونه ی خودمم وقت و توان داشته باشم.این مسئول ما خودش خانمه اما دریغ از ذره ای درک....

قبول دارین خانما ـ البته بعضی هاشون ـ وقتی به مقامی میرسن خودشون گم میکنن و تا میتونن سخت میگیرن؟؟؟؟

دنیـــــــــــــــــــــــــــــــای من ، بردیـــــــــــــــــــــــــــــای من

من برای توکم نمیذارم.....دلیل زنده بودنمی.عاشق لحظه ایم که میام دنبالت و منومیبوسی ومیگی : مامانی بیا انرژی...

فدای بــــــــــــــــــــــــــوی نفستم

بردیا

totalgifs.com flores-pequenas gif gif heartbasket.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif sunflowerballoon.giftotalgifs.com flores-pequenas gif gif heartbasket.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

رضوان مامان رادین
13 مهر 92 20:07
فدای گل بو کردنت
معصومه
13 مهر 92 20:56
خدا صبرت بده من قبلا غیر انتفاعی ابتدایی تدریس کردم پدر و مادرا پولی که میدن فک میکنن راست میره تو جیبه دبیر بینوا دیگه نمیدونن که بابا بیچاره ترین دبیره و انقدر توقع دارند که تکالیفشونو هم معلم بنویسه و خلاص در هرحال برات آرزوی موفقیت دارم پسرت رو ببوس عزیزم
مامان آبتین
13 مهر 92 22:14
دوست خوبم زیاد نگران نباش امسال تمام نیروهای نهضت سواد آموزی که استخدام شدند با پارتی بازی یه تعدادیشون اومدن توی دبیرستان از شانس کج ما یه دوتاشونم افتادن مدرسه ما که هردو سمتشون خدمتگزاربوده و با مدارک الکی دانشگاههای امروزی مخصوصا علمی کاربرد شدن لیسانس . حالا همه ی اینا به کنار درس که بلد نیستن بدن وای براحوال بچه های مردم . خدا رو شکر شما واردید حالا دوپایه باهم سخته اما به کارتون آشنایی کامل دارید
مامان ایمان جون
14 مهر 92 9:37
وااااااااااااااای دیگه چی از این بدتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا الآن هنگ کردم!!بمیرم برات خواهر , خیلی سخته خدا بهت صبر بده!! کاش میتونستم بهت کمک کنم!
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مهر 92 10:25
الاهی مامان حرص نخور گل قشنگم قربونت بشم چه ناز گل بو می کنی
مهرنوش مامان مهزیار
14 مهر 92 12:23
آخی عزیزم واقعا درک ندارن بعد میخان بچه های مردم باسواد بار بیان. عزیزم خسته نباشی. مطمئن هستم برای گل پسری کم نخواهی گذاشت مامان مهربون
مامان عرفان
14 مهر 92 18:04
عزیزم امان از دست بفضی از این خانوما واح واح واح . منم اصلا دوست ندارم با خانوما کار کنم نمیدونم چرا بعضیهاشون خیلی عقده ای هستن و تا می تونن اذیت می کنن.
مامان عرفان
14 مهر 92 18:05
چه عکس ناناش ناناشی گرفتی مامانی دستت درد نکنه
فرزانه مامان آرین مهر
14 مهر 92 18:39
وای خیلی سخته دوتا کلاس اگه میشه زیر بارش نرید
مامان حسام كوچولو
15 مهر 92 17:43
آخه مگه مي شه!!!!!!!!!!!!!!! خدا به دادت برسه
معصومه
15 مهر 92 21:45
کجایی دختر؟؟
پسر نازم چطوره ؟ببوسش


اسیر این کلاسم...ممنون.
مامان سید عرشیا
15 مهر 92 23:09
بردیا جونم چه قدر قشنگ گل بو می کنی. عزیزم تو خودت گلیمامانی شما هم ناراحت نباش تا دنیا دنیا بوده روال کار همین بوده
مامان ماهان نفسی
15 مهر 92 23:22
عزیز دلم من فدای این عکس بویدن گلت شم عزیزم تو چقدر نازی خصوصیتم چک کن
مامان ماهان نفسی
15 مهر 92 23:23


مامان آرش و آیناز
16 مهر 92 0:14
سلام آخی خیلی سخته دوتا کلاس باهم آخه چرا بعضیا درک نمیکنن اووف الهی فدای گل بو کردنت بردیا جون خودت گلی خاله
آرتین نابغه کوچک
16 مهر 92 0:37
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید دوست جونم روزت مبارک
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 2:07
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مهدیه ( مادر دختری)
16 مهر 92 8:50
سلام
شما گیلک هستین؟؟
خوش بختم


آره گلم.منم همین طور...
مامان آوش
16 مهر 92 9:00
بردیا جونم ، عزیزم روزت مبارک
معصومه
16 مهر 92 9:39
هرجا که هستی امیدوارم سالم و سلامت باشی و شاد و خوشحال و زیبا زندگی کنی و پسرت شیشه عمرت محکم تر از اونی باشه که با ضربات زندگی بشکنه.هیچ وقت و هیچوقت شکستنش رو نبینی حتی با قطره ای اشک............................ عزیزم دوستت دارم و ممنونم بابات فالت امیدواری در دل پات گرفت و قوت گرفتم من مامان میشم به امید خدا و دل دوستانم رو شاد میکنم خدا منو شرمنده نمیکنه میگی نه نگا کن حالا
مامان حنانه زهرا
16 مهر 92 10:42
الله مع الصابرین عزیزم. خیلی کار سختی داری گلم.مواظب خودتو بردیاجونم باش
راحله
16 مهر 92 10:54
ای وای!!! آخه چقدر زور گو هستن اینا؟؟؟ مگه میشه تو یه کلاس به دو پایه درس داد !؟؟؟؟ عزیزمممممممم دو تا گل خوششششبووووووو
مامان تارا و باربد
16 مهر 92 10:55
سلام عزیزم خوبی خسته نباشی روز کودک مبارک بردیا جونو ببوس چه عکس نازی راست میگی دو پایه کنار هم سخته خدا انرژیتو چند برابر کنه انشالا
مامانی کسرا
16 مهر 92 16:24
خودت گفتی بعضیاشون! البته مجبورن!تا همه بگن به به و چه چه عجب مدیره خوبی!!!!! اینا رو ولش کن به این گل پسر بگو"میون گلها نرو سخته پیدا کردنت گل خجالت میکشه ...." خدا واستون حفظش کنه
فرزانه مامان آرین مهر
16 مهر 92 16:47
کودک تجسم نور خداست کودک فرشته ای بی بال از سوی خداست کودک مایه آرامش وصلح وصفاست هر چه گویم از کودک بس که او امید فرداست روز کودک بر کودکانمان امیدهای فردا مبارک
سارا مامان محمدرضا
17 مهر 92 14:00
واقعا درکت میکنم عزیزم. خیلی سخته. اینا فقط فکر جیب خودشونو میکنن. واسه کسی هم که مادر هم هست سخت تره. چون یه وظیفه دیگم تو خونه داره. خدا ازشون نگذره. ایشالله خدا بهت توانایی بیشتری بده که خسته نشی. بردیا گلی چه ناز گل بو میکنه!
الهام مامان علیرضا
18 مهر 92 15:08
درکتون می کنم از این مملکت بی سر و سامون انتظار بیشتر از این نمیره همه فقط به فکر منافع شخصی خودشون و اطرافیانشون هستند... اتفاقا منم همین چند روز پیش یه همچین پستی گذاشتم.... خدا به دادمون برسه موفق باشی عزیزم
سایت قالبهای کودکانه مادام
6 آبان 92 23:20
به روی چشم عزیزم