عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

درد دل 3

1391/12/9 17:02
نویسنده : مامانی
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم ، دردونه من،نمی دونی چقد عاشقتم.قبل از اینکه تو به دنیا بیای همیشه به بابایی میگفتم دلم یه پسر شیطون و پر حرف میخواد.خدا هم دقیقا همون پسرو بهم داد.از حرف زدنت هرچی بگم ، کم گفتم.عمر جاودان من، تو خیییییلی پر حرفی.یکریز سوال میپرسی.واقعا همه کم میارن که چی جوابتو بدن.مثلا وقتی میگم این کاو نکن دعوات میکنم ، سریع میگی: چه جوری دعوا میکنی؟بابایی هم دعوا میکنه؟بابایی چه جوری دعوا میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خلاصه عاشق حرف زدنتم عسلم.02200000

                                    شکلکهای جالب و متنوع آروین

حالا دیگه خیلی پیشرفت کردی پسر مامان.توی حرفات از قید هم استفاده میکنی.یه عالمه هم کلمه بلدی واسه گول زدن من ورسیدن به خواسته هات.من واقعا از داشتن تو ذوق میکنم و روزی هزاربار خدا رو شکر میکنم.

                                    

 

 عززززززززززززیرترینم حالا میخوام چندتا از جمله های شیرینتو بنویسم تا هیچ وقت یادمون نره.

خاله حاتی: اگه مورچه رو بکشی ،خدا ناراحت میشه.

بردیا: خدا کجاست؟

خاله دستشو میزاره روی قلبت و بهت میگه : خدا اینجاست.

بردیا: دیدمش.دیگه مورچه رو نمی کشم.

LadybugLadybugLadybug

من بابا جونو ببینم اول.

از چی ترسیدم مگه؟؟؟؟

مامانی جونی به من کمک بکن!!Reading a Book

مامانی من زود میام......

گفتم خامووووووش!!

کلا تموم شد!!!!!!!!!

فاطی موهامو دوست داری

بچه ها ببینین!!!!

مامانی نگران نباش! من نواظبم ! موتورم چپ نمیشهHarley Man

به جون من بیاین تاب بازی (مامان فدات شه)

داشتم بازی می کردم یه دفعه افتادم

استراحت بکنم ! خسته شدم!

من آدم نیستم ،من دبیا(بردیا) ام

آصاب ندارم

دنبال تیکاتو (تراکتور ) باشین(دستور آقا بردیا به بابایی توی بازار)Tractor

 

دنیای منی بردیایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

زهره مامان آریان
6 مرداد 91 1:51
شیرین زبون من
زهراجون
6 مرداد 91 19:04
خدااين خوشگل وهزارتاش كنه
شادی
9 مرداد 91 12:33
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
پدرام
9 مرداد 91 12:42
سلام.خسته نباشید. جدن که قیافه نینیتون خیلی دوست داشتنی ومعصومه مخصوصن خنده ی شیرین وچشای نازش


ممنون
مامی سیاوش
9 مرداد 91 12:44
سلام مامانی بردیا پسرت من ویاد بچگی سیاوشم میندازه خدا نگهش داره


ممنون.خدا پسر شماروهم حفظ کنه

مامان یلدا
9 مرداد 91 20:52
چه پسر شیرینی
مامان امیر
10 مرداد 91 9:58
فدای این حرف زدنت عزیزم
خاله فاطی
11 مرداد 91 20:04
خاله جون الان 1ساعت نمیشه که بامامان وبابا رفتی بیرون و خونه سوت وکوره وبغض گلوم وگرفته چجوری میخای مارو بزاری بری مشهد .دوست دارم
زهره مامان آریان
12 مرداد 91 2:00
شما از الان اعصاب ندارید وای به حال چند سال دیگه
راستی لینکیمتون.ببخشید دیر شد


متوجه منظورتون نمیشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابای بردیا
12 مرداد 91 12:38
سلام داداشی من بردیا کوچولو هستم . برام افتخاره باهاتون دوست بشم


ممنوووون
زهره مامان آریان
13 مرداد 91 11:38
منظورم جمله بردیاجون بود که گفته بود: آصاب ندارم.


فهمیدممممممممم
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 19:28
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


حتما
سپیده
14 مرداد 91 23:21
سلام. با افتخار لینک شدید و از رای شما ممنونم. مسابقه بعدی مشخص نیست. اگر بود اطلاع خواهم داد.