عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

درد دل 2

1391/12/9 17:01
نویسنده : مامانی
475 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم ما الان اومدیم شمال خونه مامان جون وبابا جون.تو اینجا حسابی سرت گرمه.ازصبح تا شب با دایی علی جوونی وخاله حاتی وخاله فاطی مشغول بازی هستی.کلی هم با باباجونت حال میکنی.باهم میرین بیرون و رانی میخرین.میرین پیش اردکا.خلاصه حسابی بهت خوش میگذره.شبها تا ساعت سه بیداری وروزا تا ساعت یک خوابی.خمیازه....

گل ناز و خوشگل من تو حالا مثل بلبل حرف میزنیماچنمی دونی چه چیزایی می گی.همه از حرف زدنت کیف میکنن.باید بشینم تمام جمله هاتو بنویسم.

راستی یه چیز مهم......فدات بشم الهی......تو الان بیست و دو روزه که شیر نخوردی.پسرم واقعا کار سختی بود.خیلی دلم برات کباب شد.خیلی گناه داشتی.دو ماه طول کشید تا تو رو از شیر بگیرم.حالا عوضش عاشق شیر سرد شدی.........فعلا تا بعد.......عاشقتم مامانی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امیر
27 تیر 91 18:54
سلام عزیزم ، به جمع ما خوش اومدی
ماشاء الله به این گل پسر که اینقدر آقاست و دیگه بزرگ شده و شیر نمیخوره و قشنگم حرف میزنه.
عزیزم اگه تمایل به تبادل لینک دارید خوشحال میشم که اطلاع دهید و بنده را لینک کنید و به منم هم افتخار لینک بدهید.
بای





سلام.خیلی ممنون. با کمال میل
خاله فاطی
28 تیر 91 17:07
الهی خاله قوربونت بشه نازم کلی کیف میکنم از خاله و فاطی گفتنت کاش همیشه پیشم بودی خییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم اقا دبیا
lمامان آقا محمد
3 مرداد 91 4:56

سلام دوستم.خیلی کارت قشنگه..امیدوارم بردیا جون زیر سایه ی پدر و مادر مهربونش سالم و دلشاد بمونه و حتما هم به شما افتخار بکنه.
موفق باشی
سودابه


ممنون عزیزم.همین طور آقا محمد ناز شما>