عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

بردیایی مریضه....

1391/12/9 16:53
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم....هستی من....عمر جاودان من

امروز مریض شدی.Crying 1تب داری.خیلی ناراحتم.از ساعت ده صبح تا الان روی پام بودی.هیچی نخوردی.من تنهام.بابایی صبح رفته دانشگاه.الانم مدرسه است.من مدرسه نرفتم.نمی دونم یه دفعه چه جوری مریض شدی.از صبح دارم پاشویه ات میکنم.مامانی ....تورو خدا زود خوب شو طاقت مریضیتو ندارم......

                                                     

پسرم بدترین روزای دنیا روزای مریضی تویه.الهی مامانی فدات بشه چقد مظلوم شدی.با اینکه پاهام آش و لاش شده ولی دلم نمی آد بزارمت پایین.بردیایی.....بردیایی...بردیایی....زود خوب شو.

                                                      Flowers

 

 

بردیایی مریضه

                                                        Flowers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آيسا
6 آبان 91 18:26
سلام.آخي ناراحت نباشين.ايشالا كه زود زود خوب بشه.واسش دعا ميكنم.
مامان روژینا
6 آبان 91 19:17
آخییییییییییییییییییی جانم چر ا مریض شدی عزیزم خیلی ناراحت شدم ایشاا... زود زود مامانی خبر خوب شدنت و بهمون بده خوشگل خاله هزار تا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
زهره مامان آریان
6 آبان 91 23:11
وای دلم گرفت.تو رو خدا به خاطر ما مامان ها زود خوب بشید.ما طاقت هرچیزی رو داریم جز بیحالی و مریضی شما.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
7 آبان 91 1:40
ای وای آخه چراااا؟؟؟ خدا کنه زود خوب بشی خاله.
فکر کنم عصاره گوشت بهترین تقویتی براش باشه.امتحان کنید.


ممنون
مامان امیر
7 آبان 91 22:11
سلام عزیزم
ان شاء الله گل پسر زود زودی خوب بشه .

واقعاً سخترین لحظات این لحظات است
ممنون خانمی به ما سر زدید.
عزیزم ما فریمان زندگی میکنیم
خدایا بردیا ، این آقا کوچولوی ناز ما رو زودی خوب کن


S
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
7 آبان 91 23:55
سلام برات طرز تهیه عصاره گوشت رو مینویسم:
چند تکه گوشت خورشتی (یعنی بدون چربی) رو خیلی ریز خرد می کنیم.و داخل یک شیشه با درب فلزی ریخته همراه با یک قطره آب لیمو ودر آن را محکم می بندیم. داخل یک قابلمه در حال جوش می گذاریم.5تا6 ساعت با حرارت خیلی کم بجوشد شیره حاصله از گوشت عصاره است . کمی نمک به آن بزنید و میل کنید.نوش جان.
امیدوارم بردیا جون با مصرفش بهتر بشه.


خیییییییییلی ممنون
مامان بردیا
8 آبان 91 8:43
سلام الهی عزیزم امیدوارم الان بهتر شده باشه وچیز مهمی نباشه واقعا بچه ها وقتی بیمار میشن بدترین وسختترین لحظات برا مادرهاشونه


آره .....
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
8 آبان 91 16:49
سلام گل پسرت بهتر شده ؟عصاره رو درست کردی خوب شد؟


آره عزیزم
زهره مامان آریان
8 آبان 91 23:02
گل پسر بهتر شدی؟

آره خاله جونی...
مامان علی مرتضی
10 آبان 91 14:29
سلام مامن بردیا شما الان صومعه سرا زندگی نمیکنین،میشه آدرس دقیق اون موزه ی روستایی رو بدین،نزدیک صومعه سراست چقدر فاصله داره؟؟؟؟؟؟ ممنون ک سوال قبلیمو جواب دادین خوشحالم ک با شما اشنا شدم من جاریم صومعه سرای هستش