عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

درد دل 9

1391/12/9 16:56
نویسنده : مامانی
325 بازدید
اشتراک گذاری

               کچل مامان

 

ماچبردیای  مهربون من ....ماچ

امروز داشتم عکسای قدیمیتو نگاه میکردم.کلی واسه خودم کیف کردم.چقدر کوچولو بودی مادر.دلم لک زد واسه اون روزا.چقدر زود بزرگ شدی پسرم.هر چند هنوز خیلی کوچولویی ولی نسبت به ناتوانی اون روزا حالا واسه خودت مردی حساب میشی.چقد خوبه که اینهمه فیلم و عکس ازت داریم.چیزی نمیگذره که تو هم میری دنبال زندگی خودت.مامانی فکر کنم من مادر شوهر خیلی بدی بشم.آخه من اصلا طاقت ندارم تو رو با کس دیگه ای شریک بشم.باورت میشه بعضی وقتا میشینم فکر میکنم : اگه زنش نزاره بیاد پیش من چی ؟؟؟ اگه بگه قلب مامانتو واسم بیار چییی؟؟؟هههههههی....مادر جان...تا اون موقع.معلوم نیست خودت چه جور آدمی بشی..همیشه از خدا میخوام سالم باشی و بتونی همیشه در راه رضای خودش گام برداری.....

پسرم این عکستو با عکس الانت مقایسه کردم .اونجا کچل و ...حالا موهاتو میشه با کش مو بست..فدات بشم من.من عاشقتتتتم.......تو عشق منییییییییی( نمیدونم هنوز یادت مونده...)

پسسسسسسسسسرکم

ماچ:iconblue-aplz::iconblue-iplz::iconblue-dplz::iconblue-rplz::iconblue-aplz::iconblue-bplz:ماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آراد(خاطره)
13 آذر 91 19:40
سلام..امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده...خوشحال میشیم اگه به آدرسی که پایین براتون گذاشتیم برید و به آراد که کدش 007 هستش یه رای بدین... ممنون.. http://ninimod.niniweblog.com
بابای ملیسا
13 آذر 91 19:58
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .
مامان روژینا
14 آذر 91 2:44
ای جووووووونم قربون این احساس مادرانت و همچنین مادر شوهرانت ایشاا... یه عروس گل مثل خودت گیرت بیاد بوووووووووووووووووووووووس برای بردیا و مامانی ماهش


فدای مهربونیت
مامان بردیا
17 آذر 91 18:42
منم حس شمارو دارم وفکر میکنم نمیتونم بردیا رو با کس دیگه ای شریک شماما بزرگترها میگن طبیعیه ولی فکر اینکه ازدواج کنه وبعد منو....دیوونم میکنه ÷س من تنها نیستم نهامیدوارم همیشه سالم در کنار هم خوب وخوش باشین