عشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوونعشق رویایی من ،تمام زندگی من و بابایی ،بردیا جوون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
بهراد پسرک شیرین مابهراد پسرک شیرین ما، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

بردیـــ♥ـا و بهــ♥ــراد در آیینــ♥ــه

درد دل 10

1391/12/9 16:56
نویسنده : مامانی
346 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیرین تر از جانم

این روزها هرروز هزار بار به خاطر داشتن تو خدا رو شکر میکنم.از اینکه تو سالمی و باهوش و فوق العاده و....از خدا ممنونم.من خدا رو شکر میکنم و تو میگی مامانی خدا کو؟؟؟

همیشه از جوونی آرزو داشتم یه پسر شر و شیطون و ملوس داشته باشم که خدا دقیقا همینو بهم داده....شکر

یک ماهی هست که عاشق کتاب شدی.البته از وقتی چهار دست وپا میرفتی عشق خاصی به کتاب داشتی. بابایی طفلک!!!! خوب یادشه....حالا هر شب تا پنج شش تا کتاب برات نخونیم نمیخوابی.تو این یکی دو هفته نه تا کتاب تازه برات خریدیم که از بس خوندیمشون هم من حفظ شدم هم بابایی و هم شما...جرات نداریم یک کلمه اش رو جا بندازیم , چون شما سریع اشتباه مارو تصحیح میکنین...

تا وقتی خوابت ببره به قول خودت منو از دق میکشی.« راستی من آب میخواستم », « خا به سرم نون پنیر نخوردم » , «من الان خرمالو لازم دارم »و....هزار بهونه دیگه ....آخرشم که : مامانی من عشق (عاشق)دستتم ...و تو کف دستم میخوابی.....دورت بگردم من

اینم عکس کتابات

کتابای مورد علاقه بردیایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بردیا
17 آذر 91 18:40
قربونت برم عزیز کتاب خونم